• Wpisów:343
  • Średnio co: 6 dni
  • Ostatni wpis:5 lata temu, 21:52
  • Licznik odwiedzin:28 476 / 2337 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
“ Czasem chyba lepiej nie marzyć za dużo czy wyobrażać sobie przyszłości,
bo im więcej myślimy, tym większe jest rozczarowanie.Zawsze. ”
 

 
“ but tell me now, where was my fault in loving you with all my heart? ”
— mumford & sons.
 

 
“ Wybory są trudne. Strach przed konsekwencjami. Strach, który paraliżuje i sprawia, że wybory są odkładane tak długo jak to możliwe. Wybory są odkładane ze strachu przed bólem i bagnem, w które można się władować ”
 

 
“ Najbardziej nierozsądne co możesz zrobić, to próbować zmienić się dla kogoś. Gdy tego kogoś zabraknie w twoim życiu, nie będziesz mieć ani siebie, ani jego.. ”
 

 
“ Zdziwiłabyś się, ile można sobie wybaczyć.
Zdziwiłbyś się, bez czego można żyć. ”
 

 
Pośrednio samotność równa się śmierci.
 

 
Nad wszystkim, co robię, unosi się niezłomne poczucie ironii. ♥
 

 
a jeśli powiem , że mi zależy ? jeśli pierwszy raz w życiu przyznam się do tego ? masz rację, te słowa nie mają sensu - jestem zbyt egoistyczna, by zależało mi na drugim człowieku. / veriolla
  • awatar Dagaa :*: zajebiste to !! + obserwuje .xd mam nadzieję że do mnie wpadniesz :))
  • awatar Olinka xd: fajny wpis zapraszam komentuj wpisy ;D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
mojego serca nigdy nie było. nigdy nie czuło, nigdy.
 

 
Ludzie zawodzą. Widać za często mam nadzieję, na coś , co wiem, że nie nastąpi. / CD
 

 
Dlaczego mężczyźni kochają za coś? Za uśmiech, za urodę, za oczy..
Kobiety kochają, bo fajnie jest kochać..

;*
 

 
czasami trzeba powiedzieć sobie 'dość' jakby nie wiadomo jak bolało.
 

 
stoisz obok i słyszę
'cześć, pachniesz kawą bardziej niż wczoraj'
 

 
  • awatar Gość: Well, sentence me to another life .
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
mój przyjaciel nie wrócił z pola bitwy . proszę o pozwolenie pójścia po niego i przyprowadzenia go tutaj . ' ' odmawiam ' rzekł oficer . ' nie chcę , żebyś ryzykował życie , dla człowieka , który prawdopodobnie nie żyje . ' żołnierz odszedł, aby wrócić po godzinie śmiertelnie ranny , niosąc ciało swojego przyjaciela . oficer wpadł we wściekłość . ' mówiłem Ci , że nie żyje . teraz straciłem was obu . powiedz czy watro było iść , by przynieść ciało ? ' umierający odrzekł : ' o tak . gdy do niego dotarłem , jeszcze żył . i powiedział do mnie ze łzami w oczach : ' wiedziałem , że przyjdziesz !
 

 
'Weź mnie kurwa zabierz stąd, na fajkę , na piwo, pół litra czy jakiś pojebany soczek , ale zabierz. Złap za rękę , pociągnij mocno i rozkaż mi iść.'
 

 
- Kochasz mnie? - Oczywiście...- Serio? -Ej czujesz ? . -Co ? . -Czujesz ? . -Ale co ? . -Jak Cię w chuja robię .?
 

 
'Chyba otworzę przytułek dla patologicznych kłamców.' / CD
 

 
' Zajebać Ci ? -Nie dziękuje.. -Wybrzydzasz?! ' / CD
 

 
' - Kombinuje.. Jak koń pod górkę.. Nie ma tak! - Jest ! Dobry koń nawet w mule podoła . ' / CD
 

 
'-Ja juz mam taki charakter to przez to, ze wszystko mam co chce mam wyglad, mam czym szpanowac, a Ty musisz wiedziec kiedy sluchac - a nie wiesz! -Pięknie to ujęłaś. - Wiem haha !' / CD

 

 
'- Całowanie ze mną to zaszczyt. Ciesz się . Wiem, wiem ta moja pewność siebie i skromność.' / CD
 

 
'Ty mnie podrywasz ,czy jak ?! Uważaj , bo zatrudnię Cię jako mojego faceta. '/ CD :>
 

 
'Deja Vu - neurologiczny niewypał ... umysł przekształca pewne wydarzenia we wspomnienia.' / CD